En Hızlı Optik Mekanik Klavye (Full Türkçe) | Rampage Hydra R7

  görünümler 77,972

FURYLEVEL

2 yıl önce

Sevgili dostlar; bu videomuzda en hızlı mekaniklerden olan Rampage' in, Hydra R7 adlı, optik mekanik klavye kutu açılımını gerçekleştirip inceleme ve ses testimizi gerçekleştirip makro ayarlarına baktık. Sonunda tamamen Türkçe dizilime sahip bir mekanik klavye incelemek beni çok mutlu etti.
Beğeni ve Yorumlarınızı bekliyorum. İzlediğiniz için çoook teşekkürler ;]
Uygun Fiyatlı RGB Oyuncu Mouse (Pişman Olmayacaksın) | Gamepower Ursa ► goo.gl/5AN4U2
KANALIMA ÜCRETSİZ ABONE OLUN ► goo.gl/gYfhhX
BENİ İNSTAGRAM' DAN TAKİP EDİN ► goo.gl/LW8PtX
▓ Faydalı Diğer Hesaplarımız ▓
Oyun Kanalımız ► goo.gl/sE57wZ
Facebook Sayfamız ► goo.gl/fe1CWf
Instagram Sayfamız ► goo.gl/XK8s6S
▓ Videoda Kullanılan Müzikler ▓
Track : Turn On
Music provided by TRpost
Track : K-391 - Dream Of Something Sweet ft. Cory Friesenhan [NCS Release]
Music provided by NoCopyrightSounds.
Watch : goo.gl/b9v7Vr

YORUMLAR
Wakelogger
Wakelogger 15 gün önce
Çok büyük yanlışın var,switchler değiştirilebilir.Ha o elindeki sahte o olmaz,fakat lehimleme işlemi ile switchleri değiştirebilirsin. Birde lehimleme işlemi gerektirmeyen klavyeler vardır.Bunlara "Hot-swappable" denir. Bu türde tek yapman gereken switch'i bir switch puller ile çıkarman ve başka bir modelini mesela takmandır.Fakat başka marka başka renk switch takarsan önce altına bir bak. Switchler 3 pin ve 5 pin olarak 2'ye ayrılır. 3 pin li bir switch'in altında 2 küçük pin ve ortalarında büyük bir plastik vardır. 5 pin de ise 3 pinde olduğu gibi aynıdır fakat 2 ayak vardır. Ve bunlara bakarken klavyenin kaç pin li switch desteklediğine bakmak gerekmektedir.Bunun için tek yapmanız gereken şey PCB yani klavyenin elektronik mekanizmasını çıkarıp her hangi bir tuşun altına bakmaktır. 3 pin ise 3 delik, 5 pin ise 5 delik vardır. Eğer klavyeniz 3 pin destekliyorsa ama sizde 5 pin varsa dert etmeyin,tek yapmanız gereken bir kelpeten ile iki ayağı kökünden sokmektir. (Kelpeten zorunlu değildir,plastik kesebilen bir alet te uygundur.) Bu işlemi yaparken dikkat ediniz. %97 oranında çalışır fakat dikkatsiz olursaniz çalışmayabilir.
ulus yiğit reşitoğlu
ulus yiğit reşitoğlu Aylar önce
Alınırmı, parasına değermi, uzun kullanımda sıkıntı çıkıyormu
MC Tilkisi
MC Tilkisi Aylar önce
ben buldum rengini wallaha
HİT 350
HİT 350 Aylar önce
ben siyah demiştim sesinden
U D.
U D. 3 aylar önce
Rampage Hydra R7 mi Logitech G413 mü hangisini önerirsin.
sucuQ
sucuQ 3 aylar önce
2:23 ananı laciverde boyayım bu nasıl bir siviç
İbrahim DEMİR
İbrahim DEMİR 3 aylar önce
rampage ultimate daha hızlı ve daha ucuz
MERT- DOĞAN
MERT- DOĞAN 4 aylar önce
ABİ CİDDEN R6 RGB BUNDAN DAHA İYİ DİZAYN LANMIŞ BENCE
Mr. Ramonz
Mr. Ramonz 5 aylar önce
Abi tam alcakdim ispinyolca dediğini gördüm nasıl olur biliyomusun bari ibareler var demişler 370 TL ama sence alinirmi
METEHAN Sezgin
METEHAN Sezgin 5 aylar önce
ben başta mavii switch demiştim lacivert çıktı lacivert switch var mıydı
Cheryl
Cheryl 5 aylar önce
ya neden bu kaliteli video çeken adam 69k abone pubg kanalları milyonluk 100 binlik aboneleri var haksızlık cidden
GameBildik
GameBildik 5 aylar önce
bu klavyelerin özelliği tuşlarının laser okuyuculu olması tuşa basınca 2 ışın arasındaki ışını kesiyor ve anlık olarak pc ye iletebiliyor
Berkay Kömürcü
Berkay Kömürcü 5 aylar önce
klavyeyi 1 senedir kulanıyorum ısıgı hic gorünmüyor cok az ısıgı var
Başar Gülek
Başar Gülek 6 aylar önce
abi klavye alıcam sence r7 mi almalıyım r6 plus mı ?
Ahmetemre Öztaş
Ahmetemre Öztaş 7 aylar önce
ben buldum ama
hrksbndncy
hrksbndncy 7 aylar önce
O ses ayarlama işini ben g502 mouse'un tekerliği ile rahatlıkla yapabiliyorum. Tekerleğin sağa ve sola da tıklanabilir olduğu için oraya sesi azalt ve artır komutlarını atıyorum her farklı profilde. Zamanında 254 tl ye almıştım.
Ege Evliyaoğlu
Ege Evliyaoğlu 7 aylar önce
Biliyordum lacivert switch olduğunu hahaha
abdullah taha
abdullah taha 7 aylar önce
haydar - ı vaşhet
Burak Uygun
Burak Uygun 8 aylar önce
abi elba ek 258 mekanik mi?
youseff malakavi
youseff malakavi 6 aylar önce
yok membran
Basar Kirklar
Basar Kirklar 8 aylar önce
Blue switch demiştim ya :D
Selman Aras Şahin
Selman Aras Şahin 8 aylar önce
Rgbli mekanik klavye hastalığı var çok ğüzeller
Ferid - MM
Ferid - MM 8 aylar önce
Haydar güzel klavye imiş
Emre Gürler
Emre Gürler 8 aylar önce
Merak eden arkadaşlar için, Rampage'den gelen bilgiye göre switchin özellikleri şu şekildeymiş: Hissiyatı: Ağır Klik Sesi: Yüksek Tepkime süresi: 0.2 ms Hareket Kuvveti: 50 cN Atlama Noktası: Var Yaklaşık Ömrü: Her switch başına 100 milyon tuş vuruşu. Beğenin ki üste çıksın. Bu bilgileri de sadece senin kanalında paylaştım ;)
U D.
U D. 3 aylar önce
Rampage Hydra R7 mi Logitech G413 mü hangisini önerirsin.
TripLewu`YT
TripLewu`YT 9 aylar önce
Yooo ben buldum hangi switch olduğunu
Ozan Turgut
Ozan Turgut 9 aylar önce
Arkadaşlar yan şeritteki renk değiştirilebiliyor mu ? Cevap verirseniz sevinirim.
FATAL
FATAL 9 aylar önce
selam bende hydra r6 full color var sol shift tuşu basmamazlık yapıyor basılı tutarken arada çekiyor basıyor gibi ama ben elimi çekmiyorum garantileri nasıl değişim veya onarım yaparlar mı
FATAL
FATAL 8 aylar önce
@Enes Ecevit sattim
Enes Ecevit
Enes Ecevit 8 aylar önce
Düzeldi mi kanka
Codief
Codief 9 aylar önce
1.8B'inci Beğeni benden olsun :)
NAMİQ ƏHMƏDOV
NAMİQ ƏHMƏDOV 9 aylar önce
Ben bulmuşdun
FST Mustafa yaman
FST Mustafa yaman 9 aylar önce
Beyaz
Ahmet Yavaş HD
Ahmet Yavaş HD 9 aylar önce
Abi bende kullanıyorum mükemmel bence
Turkish Nitr0
Turkish Nitr0 10 aylar önce
Oha ağustosta iphone 11 i var 1:25
Ali Demirel
Ali Demirel 4 aylar önce
Ne iphone 11 x o
Ege Başaran
Ege Başaran 10 aylar önce
Siyah switch bence
Meriç Kerim
Meriç Kerim 10 aylar önce
Mor
Eray Yılmaz
Eray Yılmaz 10 aylar önce
Lacivert
EinSchweizerYT
EinSchweizerYT 10 aylar önce
Hydra haydra haydar :D
Taha Rekt
Taha Rekt 11 aylar önce
Haydar R7 Rgb abi o sadasdasdas
HİLE AVCISI
HİLE AVCISI 11 aylar önce
Duşlarun üzerinde aydınlatma olsaymış tadından yenmezdi
Oğuzhan Gürer
Oğuzhan Gürer Yıl önce
Sakin rampage marka bise almayin 1sene surmeden bpzuluyor bndede hydra r6 vardi 1 sene surmedi bozuldu 300tlye almistim onu 50tl aldim klavye daha uzun gidiyor sakin almayin
ŞAHİN ŞAHİN
ŞAHİN ŞAHİN 10 aylar önce
her ürün aynı olmaz ürüne göre değişir
XanderToc
XanderToc Yıl önce
Abi ben rrampage titan k 9 alcamda onu yaparmsın merak ediyorum
hsyc1992
hsyc1992 Yıl önce
antighostıng varmı, kaç herz 1000 ? 1ms mi bunları söyle karşiiiim
Mert Husnu
Mert Husnu Yıl önce
labicek
Bilinmeyen Çocuk
Bilinmeyen Çocuk Yıl önce
bişey dicem orda hızlandırma kısmındaki tuşa basmadan ses gelme şeyini tekfarkeden benmiyim?
Ramazan Somuncu
Ramazan Somuncu Yıl önce
Arkadaşlar örgülü kablolu mu
Özgür
Özgür Yıl önce
Işığı çok kısık
Minecraft Portalı
Minecraft Portalı Yıl önce
Valla videoyu durdursum siyah switch
Volkan İde
Volkan İde Yıl önce
Yeşil
ツunflatched
ツunflatched Yıl önce
Mavi
SITKI UMUT SAYINER
SITKI UMUT SAYINER Yıl önce
72 dislike parası yetmeyenler 😄
berke Oktay
berke Oktay Yıl önce
Abi allah çarpsın kü buldum
Onur Bey
Onur Bey Yıl önce
donanım arsivi çakması :D
Zrav Anadolu
Zrav Anadolu Yıl önce
rampage ürünleri 4 5 ay kullanım sonucu çabuk bozuluyor klavyeyi sipariş ettim umarım bu üründe böyle bir sorun yaşamam bunu almak için gxt 90 ın sipraişini iptal ettim pişman olur muyum sizce ? gxt 90 ı geri mi alsam bilemiyorum aralarında 200tl fark var ama gxt 90 daha kaliteli duruyor. Bu üründe özellik bakımından ona göre biraz daha iyi ama kaliteden yana biraz şüphelerim var yardımcı olur musnuz ?
Kerem Sekmen
Kerem Sekmen Yıl önce
Hangi Siteden Aldın Bende Alıcağımda
Pourse
Pourse Yıl önce
o srıada kendi klavyesinin hız testine bakanlar +1
kaan aydın
kaan aydın Yıl önce
valla lacivert demiştim
RFY - Run For Yourself
RFY - Run For Yourself Yıl önce
abi vellaggggg billeeeeeeeeeeaaagggggg suri esat bum bum
Yusuf Haşim Koç
Yusuf Haşim Koç Yıl önce
Ben buna para vermem çünkü çok kaliteli değil. 470 TL'yi buna vermek yerine bütçeyi arttırıp Zowie Celeritas II, Asus TUF K7 alınabilir. Bütçe arttırılamıyorsa optik klavye almaktan vazgeçip Corsair K68 alınabilir. Tabii ki bu benim düşüncem. İnceleme için de teşekkürler.
Metin Hoca
Metin Hoca Yıl önce
3:33 helal olsun🌹🌹
ABDULLAH GÜLER A,Z,M,N
ABDULLAH GÜLER A,Z,M,N Yıl önce
Kardeşim kullandığın masa ismi ne senden ricam söylersen
Team Game
Team Game Yıl önce
Lacivert Switch
Botania
Botania Yıl önce
512 tl şuan :D
De_ Brn
De_ Brn Yıl önce
bildim :D ilk başta kahve rengi dedim sonra kahverengin'de bu kadar ses yok diyip aynu bokun laciverti deyip buldum xd
Rost2Kill
Rost2Kill Yıl önce
mor switch
Brawl Game
Brawl Game Yıl önce
HAYDAR RE 1
Yeto
Yeto Yıl önce
bilek desteği çıkıyomu
Bugra Ozcan
Bugra Ozcan Yıl önce
rampage centaur inceleme gelecek
Heutres
Heutres Yıl önce
Lacivert mi?
Brawller Uğur
Brawller Uğur Yıl önce
bana göre haydar
YAĞIZ BOZKURT
YAĞIZ BOZKURT Yıl önce
Abi yeni hydra rgb yi inceler misin
VodLy
VodLy Yıl önce
En hızlı klavye hyperx Alloy FPS RGB .
mert kozanyaz
mert kozanyaz Yıl önce
Red switch mi en hızlı? Komik olma
Go Game
Go Game Yıl önce
Optik klavyeleri bilmesem swicii de bilmezdim ama swicimi bildim
Emircan Yuyucuer
Emircan Yuyucuer Yıl önce
abi o mekanik hisli
Melih Eker
Melih Eker Yıl önce
Lineer mi yoksa tactikal mi ?
Enes Kılıç
Enes Kılıç Yıl önce
Lacivert
Mongol Khaan
Mongol Khaan Yıl önce
Klavye desteği çıkabiliyo 5 10 vida çıkınca bilek desteği çıkıyo
Mongol Khaan
Mongol Khaan Yıl önce
Bendede aynısından var cnm
Eren Celik
Eren Celik Yıl önce
Rampage Hydra r6 gibi ses açma kapama tuşu olan ve telefon tutma için bölmesi olan klavye önerir misin? Telefon bölmesi çok değil de döndürmeli ses açma tuşu kesin olsun.
Alihan NMZC
Alihan NMZC Yıl önce
Şu yanındaki turuncu şeyleri hiç sevmedim yahu
Herus
Herus Yıl önce
beyaz swich
Putin Style
Putin Style Yıl önce
Bir oğuz sasi atasozu ; klavyenizin tuslarinda isik olmalk altinda degil
SWORD YOU
SWORD YOU Yıl önce
ghjfkgdhkjzflhlkjdfsg bazılarına gore haydarr ghjfshjlkhljsdk
Mehmet Öztürk - Oyun Ustası
Mehmet Öztürk - Oyun Ustası Yıl önce
siyah swich
MUZAFFER ENES BULGAY
MUZAFFER ENES BULGAY Yıl önce
samimiyetine hastayım panpa boyle devam :)
Berat Südlü
Berat Südlü Yıl önce
Bilek destegi cikarilabiliyormu
Mustafa düzbasan efsane kanal gelin
Mustafa düzbasan efsane kanal gelin Yıl önce
Red
MFKOLOV
MFKOLOV Yıl önce
Volkan Oyun Kuvvetlerine laf atmasan olurmu abi
Bilginci
Bilginci Yıl önce
Hanımlar Beyler tasarım cidden güzel isteğini ilk alışta karşılıyor ama her rampage de olduğu gibi aldığınız gün veya daha sonrasında direkt olarak sorun çıkarıyor ben aldım ve aynı gün problem çıkardı daha önce de rampage de aynı sorunları yaşadım bundan dolayı cidden hoş görünüp isteklerini karşılasa da bu ürünü sakın almayın şu an aldım ve aynı gün 2 tuşum bozuldu rgb aydınlatma olarak hiçbir şekilde önermiyorum dikkatinizi çekerim
Enes Ecevit
Enes Ecevit Yıl önce
Ucuz ekipmanlar yapiyo diye rampage ye laf atmaniz cok sacma ayrica ben uzun zamandir rampage kullaniyorum hic de sorun yasamadim
Anka 2 Day To Game
Anka 2 Day To Game 2 yıl önce
Razer Huntsman elittede aynı sistem bulunuyor ve harika bir sesi var 1000TL fakat gerçekten hakediyor
Mikail Duran
Mikail Duran 2 yıl önce
MORCİVETR SWİTCH GARDEŞİM
Logan Grimes
Logan Grimes 2 yıl önce
Klavyenin tuslarindaki harfler saydam degil harfler kolay silinir onu bilerek alin
sAhmets ¡
sAhmets ¡ 2 yıl önce
Oyun modu kısayolu için fn basılı tutup soru işareti ve tre işareti tuşuna basarak ypılabiliniliyor
Ritalin
Ritalin 2 yıl önce
kardeşim o kadar zenginsin bi bize versene klavye çekiliş yap oyunlarda klavye gecikmesi yaşıyoruz
Anıl Gökdeniz Bekar
Anıl Gökdeniz Bekar 2 yıl önce
Tahmin etmiştim switchi :D
Erim Köşker
Erim Köşker 2 yıl önce
linki neden koymadın
CASTWOPER
CASTWOPER 2 yıl önce
Bu video uğurlu izlerken sevdiğim kızla 20dk konuştuk ilk defa
oyun küpü tv
oyun küpü tv 2 yıl önce
Abi ışıkları güzel duruyormu
TUNA KAAN
TUNA KAAN 2 yıl önce
Cok guzel duruyor tavsiye ederim bende kullaniyorum
Anıl KABAKÇI
Anıl KABAKÇI 2 yıl önce
switch i dikdörtgen içinde olan tüm switchler optik mi ?
Bilal Aslan
Bilal Aslan 2 yıl önce
WTF Lacivert Switch varmıydı :D
ShiwoZ {Ahmet}
ShiwoZ {Ahmet} 4 aylar önce
Bilal Aslan optik switch
Bilal Aslan
Bilal Aslan 2 yıl önce
Siyah Switch
Bilal Aslan
Bilal Aslan 2 yıl önce
HAYDAR :D
masterchef murat
masterchef murat 2 yıl önce
Reis,klavyenin kaç farklı ışık modu var(toplamda) videodaki kadarmı?
[YALAN] Outemu Switch Satılan RGB Mekanik Klavye
10:22
First Person View PC BUILD Guide! (POV)
40:28
Linus Tech Tips
görünümler 8 Mn
Anıl Piyancı - Düş (Official Video)
3:11
Anıl Piyancı
görünümler 93 B
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 179. Bölüm
2:18:33
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 3,4 Mn
Yolculuk
2:26
Hidra - Topic
görünümler 50 B
First 24 Upgrades & Mods for my Ender 3 Pro
13:41
Scott Yu-Jan
görünümler 1,2 Mn
Beraber Python 🐍   öğrenelim! (canlı yayın)
3:28:30
Haftalık Gündem Değerlendirmesi 2017/38
1:30:21
TeknoSeyir
görünümler 42 B
После ЭТОЙ КЛАВЫ Другими ПОЛЬЗОВАТЬСЯ НЕ ХОЧЕТСЯ! Varmilo VA87M Vintage Days CMYK
07:25
Макс Шелест - СУБЪЕКТИВНО об Игровых Девайсах
görünümler 888 B
Всё что нужно знать про CPU кулеры.
38:35
Этот Компьютер
görünümler 919 B
Anıl Piyancı - Düş (Official Video)
3:11
Anıl Piyancı
görünümler 93 B
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 179. Bölüm
2:18:33
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 3,4 Mn
Yolculuk
2:26
Hidra - Topic
görünümler 50 B
ARKADAŞINI TIRNAĞINA DÖVME YAPTIRDI 😱
22:11
YouTuber Durağı
görünümler 112 B
İŞTE YENİ KOLEKSİYON ODAM!
33:42
Mösyö Taha
görünümler 294 B