Yayıncı & Youtuber lar İçin F/P Mikrofonlar | Snopy SN-03P ve SN-100M

  görünümler 74,010

FURYLEVEL

2 yıl önce

Sevgili dostlar; bu videomuzda sizlerle beraber Snopy' nin Yayıncı ve TRpostr' lar için tasarladığı SN-03P ve SN-100M adlı, fiyat/performans mikrofonların kutu açılımını gerçekleştirip inceleme ve ses testimizi gerçekleştirdik.
Beğeni ve Yorumlarınızı bekliyorum. İzlediğiniz için çoook teşekkürler ;]
En Hızlı Optik Mekanik Klavye (Full Türkçe) | Rampage Hydra R7 ► goo.gl/fw6Bir
KANALIMA ÜCRETSİZ ABONE OLUN ► goo.gl/gYfhhX
BENİ İNSTAGRAM' DAN TAKİP EDİN ► goo.gl/LW8PtX
▓ Faydalı Diğer Hesaplarımız ▓
Oyun Kanalımız ► goo.gl/sE57wZ
Facebook Sayfamız ► goo.gl/fe1CWf
Instagram Sayfamız ► goo.gl/XK8s6S
▓ Videoda Kullanılan Müzikler ▓
Track : Abandoned & InfiNoise - Night Caller (feat. Project Nightfall) [NCS Release]
Music provided by NoCopyrightSounds.
Watch : goo.gl/aicU51
Track : K-391 - Dream Of Something Sweet ft. Cory Friesenhan [NCS Release]
Music provided by NoCopyrightSounds.
Watch : goo.gl/b9v7Vr

YORUMLAR
YOUTUBE GÜNLÜĞÜM
YOUTUBE GÜNLÜĞÜM 3 gün önce
abiye arada geliyorlar
Ultraviole
Ultraviole 4 gün önce
snopy sn-03p için ses kartı gerekiyor mu direk 3.5 üzerinden bağlasak sıkıntı çıkarmı?
JadoLive - XpaW
JadoLive - XpaW 7 gün önce
Abi ben cağı sesinde ban yedim boşuboşuna
_ Retro _
_ Retro _ 9 gün önce
abi tanıttıktan sonra 600 TL oldu
Cem Aldıkaçtı
Cem Aldıkaçtı 15 gün önce
Çok beğendim videonu ve üründe süper
Cem Aldıkaçtı
Cem Aldıkaçtı 15 gün önce
Abi mikrofon standını nerden aldın
Emre Temel
Emre Temel Aylar önce
abi ben müzik yapmak için alacağım ama çok bi bütçem yok ne önerirsin
Brawler Doruk
Brawler Doruk Aylar önce
abi çok komiksin yaa hahaha
SeloCan Rap Music
SeloCan Rap Music Aylar önce
YENİ SARKİM YAYINDA SAYFAMA BEKLERİM 🎶🖤
laxyl edits
laxyl edits Aylar önce
Phantom Power'a nasıl takıcaz bunu phantom powerda bi dişi bi erkek giriş yeri var bunda jack
nfs_team
nfs_team Aylar önce
1.20 kulaklık takanlara 1 dakikalık saygı duruşu
Emir Erol
Emir Erol 2 aylar önce
Bendede o tişört var hatta onla izliyorum bu videoyu
Yusuf Brkn
Yusuf Brkn 2 aylar önce
snopy alıcagıma bm800 alırım onun ses kalıtesı daha ıyı
F8try
F8try 2 aylar önce
3:48 ses kontrol
Burak Flix
Burak Flix 2 aylar önce
TRpost hesabıma abone olur musunuz karşılıklı abone var
L3luchh
L3luchh 2 aylar önce
Bi
Βеʀƙ Ӧzcẫñ
Βеʀƙ Ӧzcẫñ 3 aylar önce
Condenser mikrofon o, yakın olmak zorunda değilsin, iyi bir amfi ile uzaktan da çok temiz ses alabilirsin uzaklaştıkça kalite düşer sadece. Senin dediğin dinamik mikrofonlar için geçerli, onlar asla uzaktan ses alamazlar, sahnede ekoyu iptal etmek için kullanılır.
Berat
Berat 4 aylar önce
yaka mikrofonu ne acaba?
BİLAL KÖKLÜCE
BİLAL KÖKLÜCE 4 aylar önce
Kardeşim sağolasın sana birşey soracağım toplama kasa almak almak istiyorum sende bu işlerle ilgileniyorsun sen kasayı nerden topladın ve özellikleri nasıl var mı link bilgi verebilir misin 😊
Yusuf Deniz Atik
Yusuf Deniz Atik 4 aylar önce
abi sn03p bende de var ama çok dip ses var mikrofon bassı 0 mikrofon düzeyi 20 ama dip ses var laptopta kullanıyorum
Ahmet Taha Öndeş
Ahmet Taha Öndeş 4 aylar önce
Yaka mikrofonunun markası ve modeli ne acaba ?
tansel karaer
tansel karaer 4 aylar önce
abi bu mikrafonu kullanırken ses kartına ihtiyaç var mı
Czarthewhatever
Czarthewhatever 5 aylar önce
Abi mikrofon incelemesi yapıp neden arka plan gürültülerini edit ile temizliyorsun? Bu iki mikrofonun, ek bir güç kaynağı veya iyi bir ses kartı olmadan bu kadar iyi ses vermesinin imkanı yok.
Jake Peralta
Jake Peralta 6 aylar önce
analima hosgeldiniz :/
RaiNQuiN
RaiNQuiN 6 aylar önce
Ürün linki yokmu bea
EK Gaming Channel
EK Gaming Channel 6 aylar önce
ben neden bulamadım n11 ve trendyolda bu mikrofonu
zMrStrike
zMrStrike 7 aylar önce
ses kartı almak gerekiyormu
CRAS DRAGON
CRAS DRAGON 7 aylar önce
Abi BM800 mikrafon incelemesi gelsin
ahmet kurban
ahmet kurban 7 aylar önce
abi linkini koysaydın keşke bulamıyorum
Levin Apex
Levin Apex 7 aylar önce
Ömer abi Frisby FK-G575QU Compact incelermisin en ucuz compact klavye
Baran
Baran 7 aylar önce
1:15 sen kafayı sıyırmışsın
Star
Star 7 aylar önce
Abi mikrofon standı ne ?
Hafstitan
Hafstitan 7 aylar önce
telefona bağlamak mümkün mü?
Mertin Tavukları
Mertin Tavukları 7 aylar önce
ne olur bu mikrafonun alma sitesini at
Cem Özgül
Cem Özgül 8 aylar önce
Abi SNOPY sn-03P nerede bulabilirim hiç bir yerde satılmıyor acil
Umursamaz
Umursamaz 4 aylar önce
@ahmt bq şuan satılıyor
Umursamaz
Umursamaz 4 aylar önce
Şuan satılıyo
ahmt bq
ahmt bq 8 aylar önce
*baktım
ahmt bq
ahmt bq 8 aylar önce
Ben de Baltım az önce Nerden bulacam acil almam lazım
Egehan Yüksel
Egehan Yüksel 8 aylar önce
pahalı olunca kıramıyor insan
Umutcan Şenliol
Umutcan Şenliol 8 aylar önce
Kral videoda ikeadan aldığın şu mikrofon tripodunu masaya montelediğin aparatın linkini rica etsem nolur aylardır ondan arıyorum :((
UDÇ
UDÇ 8 aylar önce
abi bu çok pahalandı snopy sn03p
ELqueN Mobile
ELqueN Mobile 8 aylar önce
1:20 :D
mehmet barlas
mehmet barlas 8 aylar önce
bunu satan biyer kalmamış başka tavisie var mı
UDÇ
UDÇ 8 aylar önce
abi sen bunu satarmısın
Ahmet Efe Aydın
Ahmet Efe Aydın 8 aylar önce
Ömer abi Flaxes Flx 990 GMS oyuncu faresi var incelermisin ?
PRESETMANN
PRESETMANN 8 aylar önce
Bu Masa Mikrofunun Ayarlarını Çekermisin Rica Etsem Aldım Ama Bok Gibi Ayar Yapamadım Sinir Oldum Çok Aşırı Dip Ses Var 23 Saatimi Verdim Bütün Her Şeyi Denedim Ama Yapamadım :( @furylevell
Emrah Sancar
Emrah Sancar 9 aylar önce
telefona bağlanabiliyor mu?
Ali Bey
Ali Bey 9 aylar önce
Abi sn-03p Laptoplar için uygunmudur mesela ben masada oynuyorum laptop ile laptopda 1 mikrofon 1 hoparlör girişi var rahat kullanabilirmiyim
BroF
BroF 9 aylar önce
2:27 o donuşturucu 60 tl reis :D önemli tabii
DorQ
DorQ 3 aylar önce
@Amatör TRpostr çok kücük bir ugraş verirsen çok güzel logolar yapabilirsin
Amatör Youtuber
Amatör Youtuber 3 aylar önce
pp nasıl yaptın
Ozgur Kalaycioglu
Ozgur Kalaycioglu 9 aylar önce
Çok samimi! Net! :)
Yusuf Semi
Yusuf Semi 9 aylar önce
ürün linkide versene abi
Enver
Enver 9 aylar önce
kaç para bu reyiz
Emre Yılmaz
Emre Yılmaz 9 aylar önce
Kazara almayız öğrendiğimiz iyi oldu, snopy çok dandik miş
Yasemin Kilitler
Yasemin Kilitler 9 aylar önce
snopy laptoba bağlanabiliyor mu ?
Göktan Yıldırım
Göktan Yıldırım 9 aylar önce
bm 800 mü Snopy SN-03P mu? acill cevap lütfeennn
Sefa Sütçü
Sefa Sütçü 3 aylar önce
sn-03p
Gülnur Kurt
Gülnur Kurt 9 aylar önce
Merhaba, incelemen çok güzel olmuş. Ellerine sağlık :) Gayet bilgilendirici oldu. Bu video çekimi için hangi kamerayı kullanıyorsun? Çekimin de çok iyi. Başarılar dilerim 😊
Cristian Joseph
Cristian Joseph 9 aylar önce
Merhaba benim bir sorum olacak da eğitim ile alakalı videolar çekmek istiyorum. nasıl bir bilgisayara ihtiyacım var . elimdekilerle yetinebilir miyim (çok da eski değiller isterseniz bildiim özelliklerini de yazabilirim) ayrıca montaj ses vs yi çok iyi ayarlayacağım bir şey istiyorum yani baya profesyonel olsun istiyorum da bilgisayara da harcama yapmak istemiyorum. bilgisayar almadan yeterince profesyonelce iş yapabilir miyim bunu merak ediuorum.
arda kami
arda kami 10 aylar önce
bu mikrofondan aldım bütün girişleri denedim hiçbir şekilde görmüyor yardımcı olabilir misin
melihkaon
melihkaon 10 aylar önce
Snopy sn-03p mi BM 800 mü önerirsin hem yayıncılık ve youtuberlik yapıcam ve arkadaşlarımla yapacağımız oyun için kayıt alıcam hangisini önerirsin lütfen yanıt yaz
melihkaon
melihkaon 10 aylar önce
@sirblkn ¿ aynen
sirblkn ¿
sirblkn ¿ 10 aylar önce
melih bak uçuyosunn ztn hepsiburada,n11 gibi yerlerden alınca pahalı oluyor ama şuan aliexpressten gelmez
melihkaon
melihkaon 10 aylar önce
@sirblkn ¿ teşekkürler
sirblkn ¿
sirblkn ¿ 10 aylar önce
melih bak uçuyosunn ses kalitesi olarak snopy daha iyi ama bm 800de uygun
melihkaon
melihkaon 10 aylar önce
@sirblkn ¿ knk emin misin ikisinide kullandın mı yoksa videolardan yola çıkarak mı söylüyosun bunu
PaylaşıYorum
PaylaşıYorum 10 aylar önce
İlk TRpostr Mikrofonunu Kendin Yap videosu kanalımda. Sen de mikrofon 🎙 kullanarak daha kaliteli videolar çekebilirsin. Kanala abone olmayı unutmayın! Link 👉 trpost.info/list/video/o8-mr4Cetq-meIQ.html
Mete 1301
Mete 1301 11 aylar önce
Abi Snopy Sn03 Mikrofonu PlayStation 4 de kullanilabiliyormu ?
Y. Emre ASLAN
Y. Emre ASLAN 11 aylar önce
saol canım oldukça yardımcı oldun
Enes Aktürk
Enes Aktürk 11 aylar önce
Bu mikrofonkae sokak röportajlarında kullanılabilir mi acaba sence yani kameraya direk takılabilir mi?
Esin Akdağ
Esin Akdağ Yıl önce
Abi bm800 mikrofonu inceler misin
Adil Kaplan
Adil Kaplan Yıl önce
batmanlımısın
Ersin
Ersin Yıl önce
Zerx mi2 mikrofon hakkında bir bilgin var mı?
Osmanlı Torunu
Osmanlı Torunu Yıl önce
Kameran ve mikrofonun nedir bu videoda kullandığın
YUNUS EMRE KAYRA
YUNUS EMRE KAYRA Yıl önce
abi batmanlımısın bende batmanlıyım
Oğuz Han
Oğuz Han Yıl önce
Benim anlamadığım kondenser mikrofona yakın olmamız gerekiyorsa yaka mikrofonundan ne farkı kaldı bunun? Yaka alırım daha rahat. Ben bir ortamda iki kişi konuşmak için düşünmüştüm.
feeder yasu
feeder yasu Yıl önce
1:20 Psikopat mısın a_Q :D
Tevhid
Tevhid Yıl önce
bu yaka mikrofonunu aynı şekilde pc ye bağlayabiliriz değil mi ?
SagoFanHD
SagoFanHD Yıl önce
Bu kurla iki mikrofonda f/p olmuş.
Emek
Emek Yıl önce
Abi TRpost a giriş için ucuz bir mikrofon önerir misin mikrofonlu kulaklık da olur. (Mikrofonu önemli)
Mehmet Araklı Alım Satım Aracılık
Mehmet Araklı Alım Satım Aracılık Yıl önce
abi pekala o mikrofonla şarkı felan yapabiliyor muyuz
Hande Gökçe
Hande Gökçe Yıl önce
Merhaba çok önemli bişi sorucam O kadar yakınına gelen değil de direkt yaka mikrofnu gibi bilgisayara uyumlu mikrofon biliyor musun çok acil durumdaym umarım görürsün
Erdem Abi
Erdem Abi Yıl önce
Boya by m1 i bilgisayarda kullanabilirmiyim
Nadzija DIY
Nadzija DIY Yıl önce
which camera?
euphoriant
euphoriant Yıl önce
senden izledik, aldık mikrofonu da arkadan çok hışırtı sesi geliyor. sn-03p için konuşuyorum. yayın için almıştım, kullandığım usb arctis 5 in mikrofonu ses olarak net ve kusursuz ki tek eksiği haffi tiz geliyordu fakat snopy sn-03p gerçekten mikrofnun içine girmek gerekiyor. hoş şimdi tekrar izledim sizin videonuzda da öyle. üzdü gerçekten, şu an iade ile uğraşıyorum kesinlikle önermiyorum.
Alaycı VEVO
Alaycı VEVO Yıl önce
Arkadaşlar Ben Bu Mikrafonu Bayramdan Sonra Almaya Karar Verdim Fakat Sitelerde Ürün Kalmamış Öyle yazıyor Snopy mikrafonu bitirdimi??? yardımcı olurmusunuz
Zdgjj Fg
Zdgjj Fg Yıl önce
Abi videoların çok bilgilendirici❤️ abi ben bi asmr kanalı açmak istiyorum da ama yabancı sitelerden alamıyorum mikrofonun o yüzden boya- m1 mikrofon iyimi yardımcı olursan çok sevinirim
LRS
LRS Yıl önce
abi sen hangi siteden aldķn
Yasin Öztürk
Yasin Öztürk Yıl önce
koltugunun markasını ögrenebilir miyim
Meggz
Meggz Yıl önce
beyler aynı micle alakalı birkaç video daha izledim sesler farklı şimdi hangisi orjinal anlamadım
Noctis
Noctis 8 aylar önce
@Meggz ama alacaksan bunu alma snopy sn03 mu ne onu al daha guzel
Noctis
Noctis 8 aylar önce
@Meggz keşke onceden gorseydim
Meggz
Meggz 8 aylar önce
keşke önceden söyleseydin :d
Noctis
Noctis 8 aylar önce
Ses ayariyla alakali o
abdullah baki
abdullah baki Yıl önce
incelemeler harikaaa trpost.info/list/video/Y5KNmqabl7Haipo.html ve trpost.info/list/video/Y7GLbIiUvafFeWc.html ve trpost.info/list/video/dLJ5pZ94vMXcnYA.html
Ayşe Naz
Ayşe Naz Yıl önce
daha detaylı snopy sn-03 incelemesi var izleyin trpost.info/list/video/dLJ5pZ94vMXcnYA.html ve bm800 ilede kıyaslayabilirsiniz trpost.info/list/video/Y5KNmqabl7Haipo.html
Ben Batu
Ben Batu Yıl önce
Video çok başarılı.Teşşekürler👍👍
Demir Özdemir
Demir Özdemir Yıl önce
azıcık gelmişler :d
Eren
Eren Yıl önce
Merhaba, mikrofonu satın aldım ancak dip ses çok fazla. Nasıl dipsesi azaltırım veya yok ederim? Sadece video kayıtarında dip ses çıkıyor, arkadaşlarla konuşurken tertemiz.
rapsey
rapsey Yıl önce
1:10 net videonun en mükemmel yeridir bağımlılık yaptı :d
Serkan Akgül
Serkan Akgül Yıl önce
Selam snopy sn-03p aldım çok cızırtı var mikrofondan mı kaynaklı yoksa pcdeki ses kartından mı? Yanıtlarsan sevinirim
Oğuz Han
Oğuz Han Yıl önce
Bilgisayarın elektrik kablosundaki topraklamayı iptal edin (bant vs yapıştırıp) denermisiniz
Serkan Akgül
Serkan Akgül Yıl önce
@Recai Yenimahalle mikrofonda sıkıntı olduğunu düşünmüyorum kaliteli bir ses kartı lazım mikrofonu kaldırmıyor düşük ses kartları ondan cızırtı yapıyor
Recai Yenimahalle
Recai Yenimahalle Yıl önce
@Serkan Akgül USB ses kartı aldım yetmedi extra ses kartı aldım.harici taktık yine aynı neden bilmiyorum
Serkan Akgül
Serkan Akgül Yıl önce
@Recai Yenimahalle ses kartından galiba
Recai Yenimahalle
Recai Yenimahalle Yıl önce
aynı şey bendede var pc yi parçalıcam
Cluxys
Cluxys Yıl önce
benim için bi adam hangi alanda video çekiyo ve o alanda iyi şeyler yapıyorsa o kanal iyidir o yüzden like abi like atmamak için neden yok adam inceleme kanalı ve yapıyorda .
TheUnknowHacker
TheUnknowHacker Yıl önce
Abi çok sağol
MAHİR KEMAL BEYAZOĞLU
MAHİR KEMAL BEYAZOĞLU Yıl önce
Abi herşeyi anlafım iyi güzel kaliteli video tamamda introda neden ağzın açık tavana bakarken elinde taramalı tüfekle havay sıkıyosun 🙂
ATA KARTAL
ATA KARTAL Yıl önce
Abi Sence SN-03P Almalı mıyım? Sesin ayarını düzgün ayarlayınca dahada düzelir mi sesi?
EREN MERMİ
EREN MERMİ Yıl önce
@Berwes Beat msi a320 m pro vh plus
Berwes Beat
Berwes Beat Yıl önce
@EREN MERMİ pcnin anakartı nedir
EREN MERMİ
EREN MERMİ Yıl önce
@Berwes Beat cızırtı var baya
Berwes Beat
Berwes Beat Yıl önce
@EREN MERMİ kanka nefsinden pişmansın mesela cızırtımı var desibel filan arrtırdınmı ben bugün sipariş verdim ama
EREN MERMİ
EREN MERMİ Yıl önce
*Ben Aldım Pişmanım Çünkü Bunun Yanında 200 Liraya Güç Kaynağıda Alınması Gerekiyormuş Bu Adam Söylemedi Aldım Pişman Oldum*
Harun
Harun Yıl önce
aparatını maparatını da veriyor. :D Harikasın kardeş. Kolaylıklar dilerim.
-T
-T Yıl önce
Fp guzel degil
foundpoem
foundpoem Yıl önce
arada sesinin temiz olduğu tek bir mikrofon var ama hangisi o orası belirsiz yoksa o kol üzerinde olan mikrofonun sesi iyi değil yakaya takıp konuştuğun açıp kurduğunda yankılı garip bir ses ama arada bir temiz konuşma var onun hangisi olduğu belirsiz
ALLEPCO
ALLEPCO Yıl önce
Ses kartı hakkında bilgi verebirmisin sn 03 için ses kartı gereklimi örtebileceğim ses kartı var mı ?
EMRE KO
EMRE KO Yıl önce
Bunu pubg için alabilirmiyiz acaba ??
Ayhan Varol
Ayhan Varol Yıl önce
abi senin yaka mikrofonun markası ney
medreviaxx,'
medreviaxx,' Yıl önce
TRpost videosu için iyimi?
Wegy Official
Wegy Official Yıl önce
Snopy SN-03P mü? bm 900 mü?
EXTOCKER
EXTOCKER Yıl önce
Abi yayıncıyım HyperX cloud 2 mikrofonu mu yoksa Snopy sn-03 p yoksa BM-800 mü acil cevaplarsan sevinirim
Erdem Abi
Erdem Abi Yıl önce
Bisey soracağım size boya by m1 bilgisayar da kullanilabiliyormu
medreviaxx,'
medreviaxx,' Yıl önce
bence snpy en iyisi ama hypex in mikrofonoda iyi ama nefes sesini çok alıyor başlangış olrak başlarsın ancak
Vestel ile “İyi Olan Kazansın”
9:56
Trabzonspor
görünümler 46 B
Maraşlı 2. Bölüm
1:55:10
Maraşlı
görünümler 3,9 Mn
Oğuzhan Koç - Hepsi Geçiyor
3:22
Oğuzhan Koç
görünümler 5 Mn
MERVE YALÇIN - BELLA TİKTOK VİDEOLARI TEPKİ!
20:19
Merve Yalçın
görünümler 815 B
KAPTAN TSUBASA | BÖLÜM 2 - ELEŞTİREL PARODİ
11:30
Filmler ve Filimler
görünümler 699 B
360 derece: Uzaydan Dünya'da tam güneş tutulması
06:02
BBC News Türkçe
görünümler 1,7 Mn
Çok Güzel Hareketler Bunlar 20. Bölüm - Bekarus
13:56
Çok Güzel Hareketler
görünümler 5 Mn
Aykut Elmas / Kasım-Aralık 2020 Videoları
11:22
Aykut Elmas
görünümler 1,7 Mn
CS:GO'DA HER BÜTÇEYE UYGUN MOUSE SEÇİMİ
09:42
Berk Rip Tepe
görünümler 763 B
Vestel ile “İyi Olan Kazansın”
9:56
Trabzonspor
görünümler 46 B
Maraşlı 2. Bölüm
1:55:10
Maraşlı
görünümler 3,9 Mn
Oğuzhan Koç - Hepsi Geçiyor
3:22
Oğuzhan Koç
görünümler 5 Mn
MERVE YALÇIN - BELLA TİKTOK VİDEOLARI TEPKİ!
20:19
Merve Yalçın
görünümler 815 B
TELEFON NUMARAM İFŞALANDI !! YETER ARTIK
9:58
Nurcan Vecigün ile 18-24 Ocak Haftası Burç Yorumları
53:52