Yeni Yeşil Kulaklığım | GamePower Medusa 7.1

  görünümler 136,921

FURYLEVEL

2 yıl önce

Sevgili dostlar; bu videomuzda sizlerle beraber GamePower' ın, Medusa 7.1 adlı, yeşil bir oyuncu kulaklığının kutu açılımını gerçekleştirip inceleme ve mikrofon testimizi gerçekleştirdik. Beğeni ve Yorumlarınızı bekliyorum. İzlediğiniz için çoook teşekkürler ;]
Not : Argo kullanılan yorumları kaldırıyorum.
300₺ lik Mouse Vazgeçip 70₺ lik Mouse Geçtim ► trpost.info/list/video/gMtpjrCivJO-iJo.html
Oyun Kanalımız ► trpost.info
Facebook ► furylevel
Instagram (Kişisel) ► farukleave
Instagram ► furylevel
Müzik 1 : Turn On - TRpost
Track : K-391 - Dream Of Something Sweet ft. Cory Friesenhan [NCS Release]
Music provided by NoCopyrightSounds.
Watch : trpost.info/list/video/hZKqrqCDm57Qn4A.html

YORUMLAR
DMR Media
DMR Media 4 gün önce
Bende var kullanıyorum cok ağır bi kulaklık benim boynumu ağrıtıyor oyuzden satıyorum isteyen varsa
Harox Yarrox
Harox Yarrox 6 gün önce
kimseye tavsiye etmiyorum aşırı derecede rahatsız ediyor
Gwendelyn
Gwendelyn 25 gün önce
Alıcaklara Söylüyorum: Ben Aldım 1 Ayı geçti PC Başından Kalkmıyorum Sürekli Oyun oynuyorum pubg mobile Oynuyorum Gerçekten Mükemmel 7.1 Yazılımı İş görüyor Ama orjinal 2 bin liralık 7.1 Sistemi gibi değil tabiikide Kulak ağrısı yok Bazı insanlarda olabilr yapıya göre değişir Şimdi bu ürün n11.Com da 500 Lira olmuş Alınır ama daha ucuza satan sitelerde var oradan alın daha iyi Ve 3D Açtığnız zaman ses okadar çok geliyor ki kısmak zorunda kalıyorsunuz. Puan 10/9
MTS oyunda
MTS oyunda Aylar önce
Abicim eğer yazilisiz kullanirsak noolur ki ben dönüştürüccü ile telefonada bağlıycağimda cvp verirsen sevnrm
Uwinker
Uwinker Aylar önce
Mizah desen var..
Neoxol
Neoxol Aylar önce
Allah şifa verir İnşallah sana
mokarco
mokarco Aylar önce
ustaaa videolarını izledim james donkey 711 ve medusa arasında kaldım karar veremiyorum. sen olsan bu ikisinden hangisini gider alırdın? ikisini de test ettin kullandın, yardımcı olur musun? diğer yorum okuyan arkadaşlar da tavsiye verebilir mi? siz olsanız ikisinden hangisini seçerdiniz?
Selman Aydın
Selman Aydın Aylar önce
Bunu mu alıyım james donkey 710 mu
Katır Tekmessi
Katır Tekmessi 2 aylar önce
Video ne zaman başlıyor
Serdar Apaydın
Serdar Apaydın 2 aylar önce
bu mu rampage alpha x mi
yağız zeybek
yağız zeybek 2 aylar önce
ameliyat oldugunu gosterme cabaları
yigit warlike
yigit warlike 2 aylar önce
bir taraftan daha az ses gelme sorunu var mı
Metin Talha
Metin Talha 2 aylar önce
Hocam gamepower medusamı james donkey 710 mu
aßiSuS
aßiSuS 2 aylar önce
james donkey 710 mu bu mu
ömer krgz
ömer krgz 3 aylar önce
Abi sen bu kadar ürünü alıyorsunda sonra iade mi ediyorsun anlamadım bence iade falan ediyorsundur
Gwendelyn
Gwendelyn 3 aylar önce
Abi benim pc Dijital imza veya dosya bozuk diyor görmüyor neden acaba söylermisin kulaklık çalışıyor ama ses ve mic yok Win7 yardımcı olursan sevinirim
Batu Hun
Batu Hun 3 aylar önce
vaybe 140 liraymış şuan 200 lira üzerinde Allah sonumuzu hayretsin.
Cafer Bey
Cafer Bey 3 aylar önce
abi tüm ürünleri senden bakarak alıyorum şimdi bunu alıcam şimdi nasıl bişey çıkacak acaba
Özgür Ayra
Özgür Ayra 3 aylar önce
Abi nolur cevapla telefon icinde olurmu
Minikfoki Kral
Minikfoki Kral 3 aylar önce
hocam önerdiğiniz 7.1 kulaklık varmı
MERT KAAN BOZDEMİR
MERT KAAN BOZDEMİR 3 aylar önce
tugay gök bunla çekiyordu on numaraydı sesi
ömer aksoy
ömer aksoy 3 aylar önce
Gerçek 7.1 sanal mi
Süreyya Baykara
Süreyya Baykara 3 aylar önce
140 tl mi aga beee şimdi 280 fln
Eren Aslan
Eren Aslan 3 aylar önce
Reis ben bunu telefonda nasil kullanabilirim
Mahalle Çılgınları
Mahalle Çılgınları 3 aylar önce
Dönüştürücü alıp yapabilirsin
fury dogukan
fury dogukan 3 aylar önce
Mikrofon işe yarıyor mu
ARDA KB
ARDA KB 3 aylar önce
Abi konuşurken müziği kapatırsan daha iyi olur
CutterN HD
CutterN HD 3 aylar önce
şaka mı bu ilk 10 saniyedeki show neyin showu
sarp aktas
sarp aktas 3 aylar önce
Abi ipad takılırmı onun girişi
ömer krgz
ömer krgz 3 aylar önce
evet izlerken kulapumda gamepower medusa 7.1 vardı :D
FAJY YT
FAJY YT 3 aylar önce
nasıl memnun musun mikrofonu nasıl
tkx team
tkx team 3 aylar önce
Bu kalakligi donusturucuyle telefona bağlarsam çalışırmı lütfen cvp verin
Adab-ı Muaşeret Yoksunu
Adab-ı Muaşeret Yoksunu 3 aylar önce
Sana güvendim gittim aldım ve aldığıma pişmanım, teşekkürler saolasın. 10 dk taktım, ağrısından çekip attım. 2 saat geçtiği halde, ağrı gitmedi. Ne berbat bir kulaklık
Tunay İl
Tunay İl 3 aylar önce
Ben yeni aldım çok memnunum
Gül Can
Gül Can 3 aylar önce
Beyler biri açıl yazsın lütfen yalvaririm kulaklık alicam rampage stormy mi bu mu max 2 günüm var alcam pls yazin
Futbol Hayattır
Futbol Hayattır 3 aylar önce
Boş konuşuyosun harbi zamanımı çaldın
Adab-ı Muaşeret Yoksunu
Adab-ı Muaşeret Yoksunu 3 aylar önce
2 sene sonra indirimli fiyatı 200 lira.
Muhammed Yusuf SELÇUK
Muhammed Yusuf SELÇUK 4 aylar önce
ABİ BENİM MİKROFONUM SENİNKİSİ KADAR İYİ DEĞİL NE YAPMAM LAZIM
İron Gamer
İron Gamer 4 aylar önce
müzik hiç koyma daha iyi abi
Enes Ofluoğlu
Enes Ofluoğlu 4 aylar önce
Rampage Rm K8 mi daha iyi yoksa bu mu bilenler yazabilir mi
WITHNESS _
WITHNESS _ 5 aylar önce
abi kusura bak affet ama aziz yıldırım olmuşsun :d
UDITROZ
UDITROZ 5 aylar önce
Bende körebe oynarken dudağımı patlattım 1 hafta zor yemek yedim okulda oynarken düşüp dudağımı masaya vurdum 11 yaşındayken şuan 14 yaşındayım Allah'tan izi kalmadı
YT NightPlayer
YT NightPlayer 5 aylar önce
ABİ kulaklık incelerken lütfen usb girislimi yoksa jackllımı onlarıda lütfen gösterin
Roni Algan
Roni Algan 5 aylar önce
Abim geçmis olsun da giris 3.5mm mi?
shey2k
shey2k 5 aylar önce
Arkadaşlar kesinlikle gamepower Medusa almanızı önermiyorum Donanım Arşivi ni izleyerek aldım iyi olan hiç bir tarafı yok ses kalitesi abartmıyorum patlak hoparlör gibi müzik kalitesi desen basslsr midler tizler hiç yok. Sesi fulleyince basslar patlıyor ve bozuluyor Ben pişmanım sizde pişman olmayın gamepower pişmanlıktır
shey2k
shey2k 4 aylar önce
@SalkımSucuk Logitech g332 daha dün aldım sesleri çok temiz veriyor. mikrofon üst seviye bi kalitede, dip ses yok . basslar mid tiz iyi 349 TL biraz daha para koy al bence
SalkımSucuk
SalkımSucuk 4 aylar önce
Baska onerdigin var mı 250 270 civarı butce ile mikrofonu da ıyı olursa hıc fena olmaz
Bedir Han
Bedir Han 5 aylar önce
1.5 sene kullanmış birisi olarak söylüyorum, ses kasma mikrofon kalitesi çok güzel. Herşeyi fulleyin yan odadan duyabiliyorsunuz sesi. Ama o kablo varya sırf onun için alınmaz, kendi kablom dönmeye başladı ve soyuldu. Şuan kablonun ortasında 5cm'lik bir alanda ki tüm kablolar dağıldı sayılır üstünde ki siyahlık kalmadı bile ve mic çalışmıyor bu yüzden. En yakın arkadaşımda da var aynı kulaklık ve onun başına da geldi mikrofon gidip duruyor ve kablo ile sürekli oynaması gerekiyor oynadığı zaman karşı tarafın sesi gidebiliyor. Siz kabloyu ellemem deseniz de emin olun o kablo sorunu olabiliyor. Ona göre alın.
Furkan Özden
Furkan Özden 5 aylar önce
ARKADAŞLAR GAMEPOWERIN RESMİ SİTESİNDEN KALDIRILDI KULAKLIĞIN DRİVERI BEN DİREK DOĞRUDAN İNDİRME LİNKİ BIRAKIYORUM SİZ BUNA TIKLADIKTAN SONRA SİTEYE GİT VAR ONA TIKLAYIN SONRA ALTA BAKIN İNDİRLİMEYE BAŞLIYOR BUYRUN LİNK : trpost.info?redir_token=aRI8e8j8SLShP4Y2DYA1ADeIAaN8MTU4ODI0NDI2MEAxNTg4MTU3ODYw&event=video_description&v=qcPHBfkxTrI&q=https%3A%2F%2Fgamepowerpc.com%2Fstorage%2Fsoftware%2FSnssCZ2Wl4HKPJyCRH29Iq6cvw0DfBsF9AA5PIei.rar
TempestAiretto
TempestAiretto 5 aylar önce
şuan 260 tl medusa kulaklık
S3LAHATT1N
S3LAHATT1N 5 aylar önce
Geçmiş olsun reis👌
Selim Çetin
Selim Çetin 5 aylar önce
Merhaba bir sorum var kulaklıklarla ilgili. James donkey 008, 710, Gamepower Warlord, Luna arasında kaldım birini önerebilir misin ?
Yusufcem Cihnioğlu
Yusufcem Cihnioğlu 5 aylar önce
Gamepower medusa kulkanıyorum ve mobil oyunlraı oynarken ktg kablosuyla telefonuma bağlıyorum oyun sırasıbda sıkıntı olmuyor ama konuşma sırasında ses kulaklıktan gelmiyor çözümünü bilen varsa bana ulaşabilir mi
Ayaz
Ayaz 5 aylar önce
müq kuulaklık
Emre Vatansever
Emre Vatansever 6 aylar önce
abi geçmiş olsun bi öneride bulunucam müziğin sesini konuşurken biraz daha kesersen iyi olur. Birde daha hareketli parçalar olursa iyi olur uykum geliyor :D
Barış Can Demir
Barış Can Demir 6 aylar önce
yamuk kafalı seni
Emirhan Koç
Emirhan Koç 6 aylar önce
Gamepower Medusa vs James Donkey 712 vs James Donkey 710 Hangisini alayım? Film ve müzik için kullanacağım bir de Discord'da mikrofon kullanacağım.
Wraith Killer
Wraith Killer 6 aylar önce
Mikrofon açısından medusa Rahatlık açısından 710 Ses ve ses kartı 712 Hangisini daha çok önemsiyorsan onu al ama 3 kulaklığın da mikrofonu iyi
FearfulBOW
FearfulBOW 6 aylar önce
geçmiş olsun abi
tunahan kose
tunahan kose 6 aylar önce
Abi Mobile deee 7.1 mi
Hasan Koca
Hasan Koca 6 aylar önce
Geçmiş olsun biz senin yanındayız
Efe Kağan Yarımbaş
Efe Kağan Yarımbaş 6 aylar önce
HOCAM MERHABALAR ARADA KALDİM İKİ KULAKLIĞINDA İNCELEME VİDEOSUNU YAPMISSINIZ ACABA ( frisby [GAMEMAX] FHP-G1420B ) YOKSA ( GamePower Medusa 7.1 ) ALMALIYIM TEŞEKKÜRLER İYİ ÇALIŞMALAR
Burak Can Akpolat
Burak Can Akpolat 7 aylar önce
Müziği kapatsaymışsın iyi olurmuş
sebahattin kocabaş
sebahattin kocabaş 7 aylar önce
Keşke Linki bıraksaydın ürünün
Boran
Boran 7 aylar önce
James Donkey 710 mu bu mu
Akgül
Akgül 6 aylar önce
710
Muhammed Buğra Tosun
Muhammed Buğra Tosun 6 aylar önce
Konfor önemli ise 710
NOAH
NOAH 7 aylar önce
kardeşim konusurken müzik çalması olmamış net anlaşılmıyor mikrofon kalitesi kusura bakma.
Yasinylmz
Yasinylmz 7 aylar önce
geçiş olsun abi
Emirhan Çamcı
Emirhan Çamcı 7 aylar önce
LAPTOPA OLUYORMU ACİLLLL????
Deniz Reze
Deniz Reze 4 aylar önce
bilmem ama benim bi arkadaş var o da bilmez
Ben Mert
Ben Mert 7 aylar önce
Kulaklığı link nerde alicam
Everythink
Everythink 7 aylar önce
kulaklığı bakıp çıkacağız niye girişteki boşu yapıyorsun?
Fatih Koçak
Fatih Koçak 8 aylar önce
frisby fhp g1420b incelemiştin ona göre nasıl sence
Soner Çalışkan
Soner Çalışkan 8 aylar önce
Selamun aleykum abi birsey aorucam ben kullakligi aldim ama sesim karsi tarafa biraz boguk geliyor ve onu ayarlamaya yer yok ses denetim yerlerine geldim driver ayarliyorum sesim boguk onu nasil duzeltirim az kisabilirim
ZEDs PlayZzz
ZEDs PlayZzz 8 aylar önce
G.o
C1NAR KRBCK
C1NAR KRBCK 8 aylar önce
ses kasmak için alacağım ve yani arkaadaşlarla oyun oynayacağız info verirken mikrofonda sıkıntı çıkar mı yani ses kalitesi nasıl ve ses kasmak için alacağım sizce alayım mı
HaYat TaKla
HaYat TaKla 8 aylar önce
bendede var csgo icın harika pubg içinde
Lord' Likes
Lord' Likes 9 aylar önce
Abi yanlış anlama geçmiş olsun ama ilk sahneden prim kasmadıysan bir şey bilmiyorum.
Akgül
Akgül 6 aylar önce
Ayn
Selim Ateş
Selim Ateş 9 aylar önce
yakana taktığın mikrofonun linki varmı?
ÖMER Taha Üsküplü
ÖMER Taha Üsküplü 9 aylar önce
Geçmiş olsun abi
CapTain Price
CapTain Price 9 aylar önce
birader sızın ovdugunuz kulaklık buysa sakın almayın derım bızde ızledık bı boka yaramaz bu kulaklık hep arkadan cızırtı seslerı mıkrofon desen daha beter kesınlıkle bunların laflarına uyup almayın!!!!
Kral Oyun Başkanı
Kral Oyun Başkanı 9 aylar önce
7:49 Mikrafon testi
Osman Eren
Osman Eren 10 aylar önce
Abi ürünün linkini koyarmısın
Melih Soylu
Melih Soylu 10 aylar önce
Abi rush rhx11 incelermisin mavi olan
Melih Çalık
Melih Çalık 10 aylar önce
Bu Norm Ender değil mi?
Servet Kayapınar
Servet Kayapınar 10 aylar önce
Rampage pulsar mı bu kulaklıkmı abi .brn 15saat oynuyorum sıkıntı olurmu lütgen cevap ver
CAN
CAN 10 aylar önce
Kardeşim kulaklığı yeni aldım fakat arkadan tıss sesi geliyor ses kaydecisinden dinlediğimde sesimde tam temiz gibi değil arkada yine bi tıs sesi var bunun sebebi nedir nasıl çözebilirim ?
ömer asaf kapicioglu
ömer asaf kapicioglu 10 aylar önce
geçmis olsun ins hemen iylesir 😔
Uğur
Uğur 11 aylar önce
Hocam duyar kasmaya gerek yok.
deffloqa!?
deffloqa!? 11 aylar önce
Bu adam çok iyi yaa
Doğukan
Doğukan 11 aylar önce
kulaklığı alıp twitche geçiyorum bi izlemeyin varya çükünüzü keserim twitch chettomas
Qua
Qua 11 aylar önce
Geçmiş olsun ;)
fatih suna
fatih suna 11 aylar önce
geçmiş olsun abi
Baran Yedek
Baran Yedek 11 aylar önce
beyler bumu yoksa james donkey 710 mu
Dilan
Dilan 6 aylar önce
ŞAHİN ŞAHİN önerirsen iyi olur kardesim ta
ŞAHİN ŞAHİN
ŞAHİN ŞAHİN 6 aylar önce
@Dilan kulaklığı almanıza daha varsa bence bekleyin yakında fury kulaklık çıkacak Ömer abinin dediğine göre fiyatının en iyisi olacakmış ama hemen alacaksınız kulaklık önerebilirim
Dilan
Dilan 6 aylar önce
ŞAHİN ŞAHİN şahin 500 tl bandında ne öneirrsin kardesim:d steelseries arctis 3 var aklımda terletmedigini falan okumustum ama senin onerdigin aynı fiyat bandında var mı
ŞAHİN ŞAHİN
ŞAHİN ŞAHİN 7 aylar önce
@Gaddaroso bir sorunuz olursa sorabilirsiniz
Gaddaroso
Gaddaroso 7 aylar önce
@ŞAHİN ŞAHİN çok saol cidden bu bilgilere ihtiyacım vardı
Uzaylı Howard
Uzaylı Howard 11 aylar önce
Niye mikrofon testi yaparken müziği arttıyorsun?
Mahmut Sinan ANTEPLİ
Mahmut Sinan ANTEPLİ 11 aylar önce
selamlar acil bir sorum olarak. Medusa mı yoksa James Donkey 711 mi tercih edilmeli. Fikirleriniz şu an çok önemli. ikiside indirimde aynı fiyatlarda ama hangisi daha iyidir. yardımcı olur musunuz @Furylevell
ŞAHİN ŞAHİN
ŞAHİN ŞAHİN 11 aylar önce
Bütçen ne kadar
ŞAHİN ŞAHİN
ŞAHİN ŞAHİN 11 aylar önce
Medusa
Burak
Burak 11 aylar önce
3d ozellik var mi bunda da luna da oldugu gibi
ŞAHİN ŞAHİN
ŞAHİN ŞAHİN 11 aylar önce
Var
Muhammed Baran ÖTER
Muhammed Baran ÖTER 11 aylar önce
keşke hangi siteden aldığını da linke koysaydın
GÖKBÖRÜ PRODÜKSİYON
GÖKBÖRÜ PRODÜKSİYON 11 aylar önce
geçmiş olsun reis
Mehmet Uzun
Mehmet Uzun Yıl önce
Beyler bu kulaklık telefonda kullaniliyormu
ŞAHİN ŞAHİN
ŞAHİN ŞAHİN 11 aylar önce
Dönüştürücü ile kullanabilirsin
Emre Öztürk
Emre Öztürk Yıl önce
Çok boş video
sam tabanfar
sam tabanfar Yıl önce
merhaba, Bu kulaklık PlayStation için de kullanılabilir mi?
ÇİĞ KÖFTE AYRAN
ÇİĞ KÖFTE AYRAN Yıl önce
Şuan 250 lira aldım ama 7.1 programı falan demişsin ya o programları kursam ekstra ne getirir
Gaddaroso
Gaddaroso 7 aylar önce
@Oyun Timing knk bende almayı düşüyorum indirimler fln ne zaman oluyor şuanki fiyatı 200tl
Oyun Timing
Oyun Timing 11 aylar önce
Paraya yazık olmuş şuan 138 140 tlye bulunuyor. O fiyata daha üst markalar alınırdı. Tüh bee
ŞAHİN ŞAHİN
ŞAHİN ŞAHİN 11 aylar önce
@ÇİĞ KÖFTE AYRAN doğru
ÇİĞ KÖFTE AYRAN
ÇİĞ KÖFTE AYRAN 11 aylar önce
@ŞAHİN ŞAHİN boşver kefenin cebi yok
ŞAHİN ŞAHİN
ŞAHİN ŞAHİN 11 aylar önce
Kazık yemişsin
BLACK
BLACK Yıl önce
Rampage rm k1 pulsar incele abi
M J
M J Yıl önce
niye yok arkadaşlar unutmuşum çıkarmayı kameradan yeni gördüm ayaklarına yattın ki
OMNİTRİX
OMNİTRİX Yıl önce
Abi yardımcı olursan sevinirim kulaklığı yeni aldım fakat cızırtı sorunu var kulaklıkta
OMNİTRİX
OMNİTRİX Yıl önce
@Dead Soldier hala sesi çok açınca cızırtı geliyor ama öbür türlü mik iyi hafif kulağı kavrıyor terletmiyor ağrı yok Ama neden sesi çok açınca cızırtı oluyor
Dead Soldier
Dead Soldier Yıl önce
KARDEŞİM son ses açarsan tabi cızırtı gelir.Bu arada nasıl düzeldi mi iyi mi kulaklık bi yorumla
Flex TV
Flex TV Yıl önce
Garantiye gönder bozuktur o
41 Music
41 Music Yıl önce
Abi çok geç yazdım Rampage Xtitan mı bu mu??
ŞAHİN ŞAHİN
ŞAHİN ŞAHİN 11 aylar önce
Bütçen ne kadar
arif doğanay
arif doğanay Yıl önce
Abi ben bu kulaklığı aldım ama soldan ses gelmiyor
ŞAHİN ŞAHİN
ŞAHİN ŞAHİN Yıl önce
Geri iade et yenisini al
James Donkey'in Uygun Fiyatlı 7.1 OYUNCU KULAKLIKLARI
15:40
Tozkoparan İskender - İlk Tanıtım - Yakında #TRT1'de!
1:12
Tozkoparan İskender
görünümler 158 B
Pislik İçindeyim Yarabbi! | Masumlar Apartmanı 7. Bölüm
7:16
7.1 Oyuncu Kulaklığı - Rampage Alpha X
09:39
PC Hocası TV
görünümler 76 B
BU NASIL KULAKLIK ? (FULL RGB)
10:39
Bafır
görünümler 236 B
BU KULAKLIK BAŞINIZI DÖNDÜRECEK! (GAMEPOWER MİHAWK)
08:32
PİŞMAN OLMA GARANTİLİ RAZER KULAKLIK
10:29
Tozkoparan İskender - İlk Tanıtım - Yakında #TRT1'de!
1:12
Tozkoparan İskender
görünümler 158 B
Pislik İçindeyim Yarabbi! | Masumlar Apartmanı 7. Bölüm
7:16
CEMRE SOLMAZ #BİRDİLEK LANSMAN VLOGU !
16:42
Kürşat Juan
görünümler 371 B
Ödev Vlog Ders Çalışma Rutinim Zeynep Yorulmaz
11:16